Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

V poslední době je velmi žádaným produktem pronájem tiskového zařízení (operativní leasing), který je velmi jednoduchou formou, jak získat multifunkci nebo tiskárnu bez velkých jednorázových vstupních nákladů. Jestliže nemáte dostatečné investice na jednorázovou koupi zařízení, je tato možnost jako dělaná pro Vás.

Zařízení pronajímáme na 36 až 60 měsíců (u vybraných modelů až na 84 měsíců). Zákazník si sám vybere, která z variant mu více vyhovuje. Po dobu pronájmu je majitelem zařízení stále dodavatel TONER-COPY s.r.o.

Po ukončení pronájmu zařízení je možné zvolit jedno z následujících řešení:

    Odkup tiskového zařízení za zbytkovou cenu.
    Výměna stávajícího tiskového zařízení za nové.

Výhody pronájmu tiskových zařízení od naší společnosti

    Zdarma analýza Vašeho aktuálního stavu a Vašich potřeb.
    Zdarma návrh na úsporu finančních prostředků při tisku a kopírování.
    Zdarma sjednání smlouvy o pronájmu.
    Délka smlouvy dle Vašich požadavků od 36 do 60 měsíců.
    Prodloužená záruka pronajaté techniky po celou dobu trvání smlouvy.
    Garance ceny po celou dobu pronájmu.
    Žádné počáteční náklady na provoz zařízení.
    Rozložení finančních nákladů na provoz po dobu smlouvy.
    Rychlé účetní odpisy ve formě měsíčního plateb za pronájem.
    Přednostní autorizovaná servisní podpora.

Naši obchodníci a technici Vám velmi rádi poskytnou veškeré informace a pomohou s výběrem nejvhodnějšího tiskového zařízení, zpracují cenovou nabídku a zajistí bezproblémovou realizaci.