Našim zákazníkům poskytujeme odbornou technickou podporu
Telefonická podpora
- Se zákazníkem se telefonicky spojíme a probereme s ním jeho technický problém a snažíme se problém vyřešit ve spolupráci se zákazníkem. Pokud se problém nepodaří vyřešit po telefonu, navrhneme zákazníkovi další řešení: nejčastěji servisním zásahem přímo u zákazníka.
- Telefon technické podpory volejte tel: +420 607 320 320
Vzdálená technická podpora pomoci TeamViewer
-Po domluvě se zákazníkem a případné instalaci vzdáleného klienta na PC, se připojíme vzdáleně na počítač zákazníka a pokusíme se vyřešit problém vzdáleně. Pokud se problém nepodaří takto vyřešit, navrhneme zákazníkovi další řešení: a to nejčastěji servisním zásahem přímo u zákazníka.
Hlášení servisu a technické podpory
-Zákazník má povinnost toto nahlásit pro hladký a bezproblémový průběh servisu, v opačném případě se nemůže dožadovat a reklamovat servis či rychlost provedení!
-Zákazní zašle email s objednávkou na plánovaný servis nebo nahlášení technického problému na emailservis@toner-copy.cz
-Hlášení servisních zásahů: informace, které potřebujeme bezpodmínečně vědět:
Název firmy, adresa firmy, umístění stroje, značka a model stroje, výrobní číslo nebo síťový název stroje, kód chyby / co hlásí stroj / popis závady, popřípadě jméno a telefonní číslo na kontaktní osobu.
Vysvětlení: Komunikace s techniky se zákazníkem mohou probíhat klidně po sléze – po nahlášení servisu. Vedení firmy má zájem a chce mít přehled co koho trápí, co konkrétně a proč. Dále vedení firmy zajímá, jak technici fungují, co dělají, kam pojedou, jak komunikují se zákazníkem a podobně.
Pokud nastanou nějaké problémy se spokojeností zákazníka s technickým servisem (např.: technik říkal, technik neudělal nebo slíbil a podobně) popřípadě problém přetrvává, pak technik bude mít opravdu velký problém a vedení jej bude řešit!!!
Vedení společnosti Vám vřele děkuje za komunikaci a zpětnou vazbu.